Wednesday, September 2, 2009

Berbuka Puasa di Klana Resort, Seremban

Hari kedua berpuasa, mcm tahun lepas gak, kitorg sekeluarga (keluarga besar, atuk, nenek, cucu, anak sedara, abg ipar, biras) berbuka puasa kat Klana Resort Seremban. Plan pun actualy last minit jer...aku pun tak tau bila diorg plan sbb petang tu aku tido..........bangun jer, diorg semua dok siap2...masing2 sibuk siapkan brg2 anak masing, susu dan segala bagai.....hari tu hari Sabtu, mmg skrg ni every weekend aku balik Seremban rumah parent in law aku sbb Fiqry (my 2nd son) still kat sana....that weekend abang ipar aku sefamily pun balik sana sbb nak sambut first day puasa, so dah alang2 gathering, diorg pun plan la bukak posa tu sekali....petang tu diorg semua kluar gi shopping kat mana ntah...aku tinggal umah jaga budak2...pastu aku tertido, tup2 terjaga semua dok siap2 nak gerak...I follow jer lah......

Buffet kat situ kali ni buat kat coffee house jer...mcm tahun lepas diorg buat kat ballroom...mungkin sbb masih awal kot...diorg tak expect org ramai lagi....maybe dekat2 tgh or nak abih puasa nanti baru ramai org kot.....so, yg kali ni variety makanan dia kurang sikit la nak dibandingkan dgn tahun lepas....tapi still ok....still berbaloi ....sedap tak sedap...yg ni aku tak tau nak komen sbb aku ni mmg jenis takleh nak kasi komen psl makanan sbb aku mmg tak pandai....bagi aku semua makanan pun sama jer kot...asal boleh bedal aku bedal...sedap ke tak belakang citer.....unless extremely tak sedap, rasa pelik baru lah aku boleh detect......senang kan nak jaga makan aku.....campak jer mana2 insyallah boleh hidup......janji halal la......

Gambar2..................

Sebelum makan baca doa dulu la.....Aiman lead......



Kita start dgn appetizer dulu........






Lepas tu baru main course......






Thaqif punya favourite....satay.....




Lepas tu posing la, apa lagi kan......I think this is my first family picture....a growing family with four of us...............



Banyak lagi gambar2....klu nak tgk lagi as usual, check-out my flickr

wassalam..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails