Sunday, March 22, 2009

Konsert AF-7 Minggu Pertama



Setuju dgn Adlin, tahun ni punya AF peserta dia better la dari yang lepas2.....semua memang betul2 "boleh nyanyi"...klu mcm dulu2 aku rasa diorg ader cam elemen bias ambik peserta2 yang ader package jer......priority lebih kepada yang ader commerial value dulu pastu baru suara....tu la kluar budak2 cam pelajar2 yg aku dari dulu rasa tak layak masuk AF in the first place cam Dafi, Aidil....tak leh nyanyi diorg tu, harap "jambu" jer......

Anyway, tahun ni punya AF peserta2 dia semua boleh nyanyi.....sblm start AF7 ni...atas kertas aku sokong Rubisa.....aku dah tau dia bagus sejak dia masuk My Star LG lagi.....lagipun dia kawan FB aku ...hehehe......yg lain2..mmm suara tone best cam Yazid....Akim dgn Hafiz...suara ader gemersik sikit2......

After 1st konsert ni aku nampak la.....Hafiz boleh pegi jauh.....Aishah pun ok....suka personaliti dia.....kanak2 riang.....

Tu jer observasi awal aku tentang AF7 tahun ni.....

Aku tau...mesti ramai member2 yang nak ckp aku poyo layan AF...konon tak macho...rancangan jiwang, buang masa...takde kualiti....tak membuka minda.....in fact mmng tu la antara komen2 awal bila aku citer pasal AF....tapi aku tak kisah.....aku support jer apa2 pun product tempatan....aku tgk citer melayu...aku layan lagu melayu...aku berckp psl industri muzik dan filem melayu...kritik social ker....pada aku.....klu aku as melayu tak support local scene...siapa lagi kan nak support....mat2 salleh jgn harap la nak support..........

So, support our local scene.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails