Friday, January 16, 2009

Lama tak update

Perghhh...lama giler tak update blog..last sekali masa raya tahun lepas....lama tu....actually byk benda yg berlaku in between.....nak citer satu2 mmmm...panjang berjela....tapi takde la byk sgt benda besar berlaku.....kehidupan cam biasa je...sibuk dgn keja sibuk dgn anak......photo shooting activity ader la dua tiga......kebykan sendiri2 jer.....yg kluar dgn member2 pun mcm gi shooting kat A1GP, Studio shooting dgn OD and friend....pastu ader satu shooting tak jadi..konon nak shooting bunga api kat Putrajaya mlm new year......hahhaa......bab tu kena post special thread..

ni antara gambo2 studio....dgn geng2.....







..more pics visit:
http://www.flickr.com/photos/mfaridgeo/sets/72157610599813285/

Lain2 shooting sendir12, ambik gambar MHL hoki, family outing kat Ulu Bendul, Desa Water Part...nak tgk gambar check my flickr....

http://www.flickr.com/photos/mfaridgeo/

In the mean time, my camera equipment pun ader tambahan sikit.....boleh la...beli 50mm f/1.8 lens, beli camera beg lowepro fastpack 250....ooo...sblm tu, aku dah tukar camera...jual Nikon D40x kat kawan pastu beli D80 second hand.....lepas beli D80 tu la start beli brg2 lain.....cam nak serius sikit ...sikit jer....saja suka2....anyway, ader satu lagi benda aku nak cari...flashlight....yg ni pun ader citer menarik gak...tapi malas nk citer sebab menunjukkan kebodohan aku...hehehe...nanti next time aku citer...

Lain2..mmm...Thaqif makin mambesar, makin beremosi, makin lasak, makin byk belajar...dah aku rasa ni la time yg paling sesuai nak wujudkan bond yg kuat dengan dia....so aku lepas ni nak spend lebih banyak masa dengan dia.......



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails