Wednesday, December 29, 2010

Ultraseven & Ultraman Zero

Latest koleksi ultraman aku..... beli kat booth kecik dekat carrefour wangsa maju....ni bukan yg saiz besar yg Bandai tu, ni jenis yg saiz kecik besar tapak tangan jer. tapi still material dia silikon..... aku beli ni pasal ultraman lama2 macam ultraseven agak susah nak cari kat supermarket......

Ultraseven

Yg kat bawah ni actually aku pun tatau nama dia...tapi aku agak mmg dia ni one of ultraman gak la...so, aku beli jer...yg amazing nya...lepas beli aku tanya Thaqif..."ni neman (ultraman) apa ni?"....dia sebut neman "lo" (pelat budak2)....aku pun tanya lagi "neman leo?".... dia geleng..."neman taro?"....dia geleng gak.....pastu aku pikir apa lagi ultraman yang ada,....tetiba aku teringat, aku pernah dgr org sebut ultraman zero....tapi aku tatau rupa dia camna...aku tanya Thaqif.."neman zero ker?"...dia angguk.....pastu aku try la google guna blackberry aku....siot..mmg betul siot....ni Ultraman Zero....pergh!! sejak bila Thaqif kenal ultraman zero ni...CD tak pernah beli.....mmmm...mmg hebat la otak kanak-kanak ni.......

Ultraman Zero

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails