Sunday, August 22, 2010

World Cup 2010 yang lalu...

World Cup (WC) tahun ni mmg WC yg paling best aku rasa utk aku personally.... sebab?...byk sebab?... the greatest sbb is sebb team pilihan aku menang la kan...hehehehe.... berbeza dgn WC sebelum2 ni, tahun ni punya WC semangat aku jadi lain sikit... nak banding dgn dua edisi WC yg lepas, tahun ni aku layan hampir semua game... termasuklah game kol 2.30 pg...aku tgk semua game Spain main.. of cause la kan...not just tgk, siap pakai jersey sekali.....

Sejak dari awal aku mmg ramal Spain akan masuk final...walupun game mula diorg agak goyang.... keyakinan aku terhdap Spain adalah disebabkan line-up diorg, prestasi semasa diorg and coach... Sejak Spain menang Euro, aku mmg yakin team ni akan gi jauh...Vicente De Bosque mmg aku suka sejak zaman dia coach Real Madrid dulu...... personally aku rasa dia coach yg bagus.... cuma, tau2 la kan klu Real Madrid... kerusi kat situ semua panas....tak perform you out.... Aku suka David Villa, aku suka Xavi Hernandes, aku suka Iniesta..... sbb diorg ni ada aku rasa Spain boleh menang.......dan ternyata...diorg mmg superb.....

Kemeriahan WC tahun ni ditambah lagi dgn event2 yg office aku buat.... thru social kelab, bbrp acara diorg organised utk kasi hangat lagi WC....diorg buat event decorate cubicle....sapa paling creative dpt hadiah iaitu jersey original team pilihan...menarik... Event lain, pertandingan futsal antara department... mmg meriah gak la opis masa WC berlangsung.... tapi as usual, local staff dgn sebahagian expat america latin dgn european jer lah yg beriya-iya... US expat buat tatau jer...diorg bukan minat sgt 'soccer" ni....

Oklah, mls nak citer pjg.....yg penting Spain is the World Champion..... ni ader sikit gambar2 kemeriahan WC kat opis aku.......enjoy...


Penyokong "berani mati" Italy...walaupun hari diorg posing ni, Italy dah on the way gi airport....


Ni semua penyokong Brazil..... Lelaki pakai wig tu mmg Brazilian dan sgt skill main bola......mmg org Brazil lahir jer dah pandai main bola..... yg pompuan2 tu mungkin sebb Kaka jer kot......


Ni co-fan Spain dgn aku, kubikel pun dekat2 jer.....


Bukan selalu dapat pakai short kat opis....


Creativity Intan (Brazillian fan)...siap ramal Spain final jumpa Brazil....ternyata meleset....


Rooney wannabe......can't say much..


French always in her heart........


Geng HR...ntah mana diorg dpt vuvuzela tu...



Semasa pemarkahan dijalankan....Mr Dave Peel (pegang file) yg jadi judge...


Ni pemenang best deco...Mr Kevin Pewit.... seorg American yg minat bola and sokong Brazil......


Jabulani....


The English Hooligan....


Aku.....


Aku lagi....


Baju ni beli utk Thaqif.... babah pinjam jap...... sebulan....


Ni kubikel aku.......

Sambil2 dok tunggu live kat TV, sempat gak la aku produce video ni utk menghibur hati....anggap jer aku sedang buat lawak tau....so that, korg tak upset bila layan video aku ni....heheheh....aku chiow dulu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails