Wednesday, March 24, 2010

Hospital & Ultraman Dyna

Apa kaitan?....Hospital dgn Ultraman Dyna.... kaitannya,... bila kluar hospital kena beli Ultraman Dyna.... gini... hari tu si Thaqif masuk hospital sbb demam panas... dia dh start demam hari Jumaat lagi.... demam sikit2 mulanya... on and off... makan ubat ok kejap...pastu naik balik.... sampai lah Ahad... temp makin panas..... so, bawaklah gi hospital.... Problem dgn si Thaqif ni, klu dia demam dia refuse utk makan dgn minum..... klu paksa gak, sure dia muntah balik.... so, bila tak minum suhu bdn pun lagi cepat la naik...... sbb tu si Thaqif klu dia demam, ada sikit lambat la nak elok..... emmm...camna nak ajar dia minum air byk masa demam huh??...ada idea?... Si Thaqif agak jarang demam kecuali masa dia nak tumbuh gigi dulu la...... tapi klu sekali dia demam.... mesti nak kena masuk hospital ambik drip...... dan bila Thaqif masuk spital, aku pun kena tido spital dan bila tido spital...masuk hari kedua aku pulak yg nak demam.... bukan sebb apa..... aku mmg tak tahan sejuk aircond hospital.....naik kering badan beb...... aku mmg takleh imagine klu aku kena keja dekat Alaska ker Aberdeen ker, Oslo ker, Copenhagen ker.....errr...sejukkk!!!!......aku lebih rela Afrika dari Alaska......hehehehe..... so, please Thaqif...jgn demam lagi..... babah yg teruk nanti....

Ultraman Dyna... tu cuma umpan nak pujuk si Thaqif supaya minum air.....but, org selalu ckp....buat janji dgn budak2, confirm takleh tipu...diorg sure ingat...... so, lepas discaj jer..... sebelum sampai rumah, singgah Jusco dulu.....beli la Ultraman Dyna..... anyway takpe, since benda ni pun dah jadi collection kan.....so, Ultraman Dyna ni jadi yg ke-13 dlm siri koleksi ultraman2 Thaqif..... kaya lah si Bandai dgn Litt Tak lagi......



Actually, aku pun rasa cam best gak kumpul ultraman2 ni..... skrg ni, aku dok cari ultraman2 lama.... Ultraman Jack, Ultraseven, Ultraman Leo,....yg ni kat Jusco takde jual.... mana nak cari huh?.....

Chiow....


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails